tirsdag 20. mai 2008

Jeg kan hvis jeg vil :)



også et lite happysmil fordi jeg er glad for tiden :)


Også må jeg anbefale et produkt :D Får se om jeg får slenge inne et bilde senere også :) Det er en bodylotion med selvbruning fra apoteket og merket Cosmica den heter forresten brun uten sol og koter 99kr. Jeg må virkelig si den lyder navnet sitt :D Etter to påføringer ser jeg god forkjell :) har prøvd dove og nausan men de kan ikke måle seg eneste som trekker litt ned er fordi jeg synes den lukter litt selvbruninge men siden den er så bra så gjør det ingenting :P

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei kjempefint smykke!!:) Laga sånne sjøl men finne ikkje sånne trekule med så fina farga, kor ha du kjøpt dei der?:)

Anonym sa...

Fint hempsmykke!

Anonym sa...

perlene kommer fra en stor plastboks med rødt lokk fra panduro :) tror den koster litt over 100kr :)

Anonym sa...

hempkjeder er så kule 8D

Anonym sa...

faen så stygg nese du har! den ødelegger hele ansikte ditt.