torsdag 1. mai 2008

Hurra for 1.mai eller?



Igår før jeg la meg tenkte jeg at,imorgen skal jeg gå på butikken og kjøpe kyllingvinger og sjokolade :) Men så våkner jeg idag og kommer på at det er 1.mai og butikkene er jo stengt :( Så nå må jeg vente til imorgen istede. Blir ordentlig godtesjuk i dette regnværet men har bare ostepop og det stinker jo ikke akkurat like digg som sjokolade. Tror egentlig ikke jeg er så glad i 1.mai ihvertfall ikke idag, vi har fri fra skolen men det hadde vi hatt allikevel. jeg har fri fra jobb :) men det betyr at jeg taper penger :( Så er det egentlig noe positivt idag ? Ja en liten ting, naboene har hengt ut norske flagg og det gir meg 17.mai følelse :D Bare dritt at jeg mister en arbeidsdag der og :( Jeg trenger penger tl sommerferien så er desperat nå :P Er det sånn at man skal få penger for de dagene man skulle jobba som blir røde sånn som denne dagen for eksempel selv om man bare er deltid?? Fikk ikke det for påsken ihvertfall men noen sier at jeg skal få penger og noen ikke :S Blir ikke noe klokere ihvertfall. Men er det kanskje noen snille blogglesere som er sikre på at de har det riktige svaret?? Skal jeg få betalt eller ikke?

Ingen kommentarer: